Potrzebujemy w kuchni takiej właśnie prostoty. Nikt nie ma ani czasu, ani ochoty na długie pichcenie.

Kanapka, którą tutaj proponuję jest idealnym rozwiązaniem na lenistwo i zdrowie w kuchni. Próbuję przekonać niedowiarków że ten „składnik” – lenistwo – w kuchni roślinnej też znajdzie swoje miejsce. Nie ma bowiem nic prostszego niż rozkroić dojrzałe awokado, dodać ugotowaną cieciorkę i po prostu pognieść wszystko widelcem dodając przyprawy. Zdrowie na kanapce gotowe.

Powodzenia Kochani!

Acha, nie smarujcie chlebka żadnym tam masłem, bo awokado to „masło natury”.

Składniki:

1 dojrzałe awokado

3/4-1 szklanki ugotowanej cieciorki (lub z puszki)

1-2 ząbki czosnku

sól i pieprz do smaku

1 łyżka soku z cytryny

natka kolendry lub szczypiorek

 

Wykonanie:

1. Awokado i cieciorkę rozgniatamy widelcem.

2. Dodajemy posiekany czosnek, sok, kolendrę lub szczypiorek.

3. Doprawiamy solą i pieprzem, mieszamy. Możemy dodać szczyptę pieprzu cayenne. Gotowe na kanapki.

 

 

Add to Favourites